Smycze z logo – jakie są ich zalety?
29 czerwca 2022Są firmy, które nie mają wielkich pieniędzy na prowadzenie kampanii marketingowych i starają się działać w sposób bardziej bezpośredni. Budowanie relacji na oferowaniu gadżetów, które są praktyczne, a nie kosztują wiele to świetny sposób na promocję. Szczególnie dotyczy to mniejszych przedsiębiorstw. Jednym z tego typu przykładów są smycze z logo firmy. Dlaczego powinniście w nie zainwestować?
Smycze z logo to niewielki koszt produkcji
Jak już wspomnieliśmy, tanie i bezpośrednie gadżety zawsze są w cenie. Jeżeli chcecie rozważyć produkcję prezentów dla klientów, warto zdecydować się na smycze z logo. Ich ogromną zaletą jest to, że koszt produkcji nie jest wiele, produkcja jest masowa, a dodatkowo potrafią w prosty sposób wyeksponować logo firmy oraz hasło reklamowe. Nie można zapominać, że istotny jest design takiej smyczy, jednak trzeba powiedzieć parę słów o zaletach.
Przede wszystkim poza niskim kosztem, smycze są gadżetem, z którego się korzystało, korzysta i będzie korzystać nadal. Dzieci mają zawieszone je na szyjach, by nie zgubić kluczy, a nierzadko można zauważyć osoby starsze ze smyczami na szyjach. Wiszą one na ubraniach, dzięki czemu cały czas można eksponować firmowe logo.
A może ekologiczne smycze z logo?
Bycie ekologicznym w XXI wieku jest zdecydowanie chwalebną postawą. Każdego dnia można robić wiele, by ograniczać produkcję plastiku oraz korzystanie z niego. Inwestycja w smycze z logo, które wpisują się w tę postawę sprawi, że będziemy postrzegani jako przedsiębiorcy troszczący się o naturę i oferujący klientom wartościowe produkty, co przełoży się na wzrost zainteresowania, a te z kolei na zyski.
Bawełniana smycz reklamowa czy też ta, stworzona z korka to tylko przykłady gadżetów, dzięki którym jest się bardziej ekologicznym. Ich koszt również nie jest wielki, więc jeżeli chcemy pokazać się ze strony miłośników przyrody, to jak najbardziej warto się w nie zaopatrzyć.
Inne gadżety z logo dostępne na Gadzety.pl